Μεταπηδήστε στο περιεχόμενο

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του ΕκπαιδευτικούΈργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)

Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Σχολική Μονάδα: 3ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ – 1916010
Σχολικό Έτος: 2021 – 2022
Ημερομηνία Εξαγωγής: 24/07/2023
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το σχολείο μας κατά το σχολικό έτος 2020-2021 λειτούργησε με 6 τμήματα-2 τμήματα σε κάθε τάξη. Συνολικά το μαθητικό δυναμικό ήταν 93 μαθητές και μαθήτριες. Από αυτούς 21 μαθητές/μαθήτριες ήταν αλλοδαποί με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις στρατηγικές συμπερίληψης που απαιτούνται.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Η παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία του σχολείου κρίνεται εξαιρετική.Υπάρχει μέριμνα για εφαρμογή
διδακτικών πρακτικών ,προγραμμάτων και δράσεων. Το κλίμα στη σχολική ζωή είναι άριστο και οι
σχέσεις μαθητών/μαθητριών,εκπαιδευτικών και γονέων/κηδεμόνων είναι αγαστές.
Σημεία προς βελτίωση
Προτάσεις βελτιστοποίησης πάντοτε είναι ευπρόσδεκτες.
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Η διοικητική λειτουργία του σχολείου κρίνεται άριστη.
Σημεία προς βελτίωση
Προτάσεις βελτιστοποίησης είναι πάντοτε ευπρόσδεκτες.
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Γενικά, η μέριμνα των εκπαιδευτικών για την επαγγελματική τους εκπαίδευση είναι συνεχής και η συμμετοχή σε επιμορφώσεις σε πολύ υψηλό επίπεδο ενώ η συμμετοχή σε προγράμματα πλουτίζει τη σχολική ζωή.
Σημεία προς βελτίωση
Το σχολείο μας είναι σταθερά προσανατολισμένο στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και στην υλοποίηση προγραμμάτων πολιτιστικών, περιβαλλοντικών κοκ